Diagnostika vozovek
- Podrobné vizuální prohlídky vozovek s grafickou prezentací poruch vozovek
- Digitální videozáznam a fotodokumentace stavu silniční sítě
- Měření únosnosti:
- lehkou dynamickou deskou „Grontmij PRIMA 100 LWD“ vhodnou pro kontrolní měření kvality zejména podloží a nestmelených podkladních vrstev
- deflektometrem „Sweeco PRIMAX 3000 FWD/HWD“ vhodným pro všechny vozovky pozemních komunikací a většinu dopravní ploch
- deflektometrem „Sweeco PRIMAX 3000 SuperHWD“ – v současné době jedinným zařízením schopným provádět diagnostiku letištních ploch určených i pro provoz letounů Airbus A 380
- Ve spolupráci s partnerskými firmami:
- Odběry vzorků konstrukřčních vrstev vozovek a laboratorní rozbory
- Nedestruktivní měření tlouštěk konstrukčních vrstev vozovek pomocí Georadaru
- Posouzení drsnosti povrchu netuhých i tuhých vozovek
- Elektronické měření shodků na hranách desek betonových vozovek
Sledování stavu povrchu vozovek silniční sítě
- Vizuální prohlídky povrchu vozovek z pomalu jedoucího vozidla se záznamem do PC
- Zpracování vizuálních prohlídek (vyhodnocení stavu povrchu dle TP 87)
- Evidence poruch v databázi se sledováním historických dat
Pasport neproměnných parametrů vozovek
- Zpracování a aktualizace pasportu sítě pozemních komunikací (geometrické uspořádání komunikací, konstrukční složení, vybavení silniční sítě, bezpečnostní zařízení, objekty…)
- Sběr a evidence svislého a vodorovného dopravního značení
- Evidence servisních činností (zimní údržba, letní údržba, sečení trávy, nehodové úseky…)
Všechny tyto parametry je možné zobrazit v digitální mapě nebo tisknout souhrnné i detailní tabulky a grafy ve standardních nebo uživatelem definovaných sestavách, případně exportovat do běžných datových struktur (PDF, DOC, XLS, DBF, ODF, XML) a vyšších geografických informačních systémů.
Měrění tloušťek konstrukčních vrstev vozovek a stavebních objektů radarovou nedestruktivní metodou
- Mobilní měřící sytém Mala CX10™ + EV anténa 1,2GHz umožňuje detekci rozhraní vrstev a homogenity tloušťky vrstev až do hloubky 1,5 m pod povchem
- Schopnost vyhledávání a lokalizazce objektů pod povrchem jako např. propustky nebo vedení kabeláže, vodovodního či plynového potrubí do hloubky až 1,5 m pod povrchem
- Hloubka dosahu signálu je závislá na typu materiálu a vlhkosti prostředí, kterým prochází
- Na vozovkách probíhá měření za jízdy v dopravním proudu
- Mimo vozovky možnost měření i v těžce přístupných terénech, možnost měření i na svislých plochách (betonové sloupy, stěny apod.)
- Možnost měření v rozsahu teplot od -20°C do +50C
- Prvotní výsledky měření již v průběhu provádění měření
- Široká paleta prezentace výsledků jak v grafické tak tabulkové podobě pomocí programového vybavení RadExplorer
Tvorba a vývoj software
- Speciální softwarové nadstavby a doplňky k systému RoSy®PMS, PRO, VipMaster
- Školení k užívání programů RoSy®PMS, VipMaster, PRO
- Školení na sběr a zpracování dat pomocí programů RoadMaster/VipMaster
- Konzultace v oboru silniční hospodářství